maandag 8 oktober 2012

ric rac tas

Ik maakte een tas, volgens deze tutorial. Een tutorial naar mijn hart: veel foto's en hele duidelijk uitleg.

De stof voor de buitenkant komt van de kringloopwinkel.
Voor de binnenkant (die ik vergat te fotograferen) en de bloem gebruikte ik een vintage stofke dat ik ooit op Etsy vond.
De knopen aan de zijkant heb ik bekleed met diezelfde stof.
De bloem is ook gemaakt volgens een handleiding die ik nergens meer vind.
Ik kreeg ze wel heel moeilijk op de tas genaaid. (er is mij trouwens ondertussen ook al gemeld dat ze er af gevallen is)

Mijn oudste mocht ze aan haar bff geven.






6 opmerkingen:

  1. Zo tof dat je weer aan 't naaien bent en dat die zijbalk weer mijn dagelijkse ochtendlijke opvrolijker is. Ik heb geen almenak met mopjes nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan is toch iemand zijn ochtend vrolijk door mijn kinderen!

      Verwijderen
  2. Dat van de tampon! En da auto in panne! En de correctheid! Hilarisch!
    Wanneer gaat gij eigenlijk eens een boek schrijven???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou hetzelfde aan u kunnen vragen!

      Verwijderen
    2. Zullen we samen iets uitbrengen? Op 50 exemplaren ofzo, kei exclusief, iedereen gaat dat willen! ;-)

      Verwijderen
  3. Kei-mooi!
    Ik vraag me altijd af of er tassen zijn waar je 'snel' iets in vindt...?
    Mocht dit het model zijn, laat je 't dan even weten?

    BeantwoordenVerwijderen