vrijdag 12 maart 2010

WAUW

Ben net terug van de stoet!
Gisteren nog tot 23 uur gewerkt aan de cape van F.
Straks als ik thuis ben en de kabel van het fototoestel vind, toon ik jullie een paar foto's van de kids in vol ornaat.

Foto's van de stoet zelf, heb ik niet.
Voor je het weet, staan ze voor u en voor je het weet zijn ze weer weg.
Het enige waar ik tijd voor had, was wegduiken voor de confetti.
Heeeel leuk uw moeder invetten.

F liep helemaal van voor (typisch) en M helemaal vanachter (ook typisch).
En alhoewel ze allebei dachten dat ze origineel gekozen hadden, heb ik in de klas van M nog 4 andere Michaels geteld en op de speelplaats ook een paar andere lieve-heersbeestjes zien huppelen! Verder liepen er zeeeeeeeeer veel Pippi's, Lady Gaga's en punkers rond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten