zondag 19 augustus 2012

bewijstuk A en B

Ik deed nog eens mee aan een give-away! en waarachtig deze keer won ik.
En om te bewijzen dat het cadeautje hier bij ons wel in goede aarde viel, sterker nog het werd de dag na ontvangst al gebruikt, hier twee foto's.

Volgepropte auto ergens nabij Versailles. Gewonnen toiletzak bevindt zich rechtonder.


Tafel naast een tent op een camping in de Dordogne. Links van voor bevindt zich de toiletzak

Het was de bedoeling om aan de hand van foto's van de toilettas een soort van reisverslag te maken, maar zoals met de meeste van mijn goede voornemens (behalve het maken van kinderen dan), ben ik niet verder dan twee geraakt.

Nog eens bedankt hè Kelly!

6 opmerkingen:

  1. super! Gelukzak - twee is een goed begin. Volgende reis 3!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Twee met toiletzak hè, ik heb er wel nog anderen met kinderen en landschappen en misschien zelfs met mijn lief erop!

      Verwijderen
  2. Haha, ik vond het voornemen alleszins al leuk :-)
    't Is graag gedaan ze. Gij hebt dat verdiend he, na al uw pech - het moet een teken van hogerop zijn dat gij gewonnen hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, moest even glimlachen om de regel over goede voornemens en kinderen :-) Wat een leuke toiletzak trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik die eerste foto zie, moet ik automatisch terug denken aan mijn autovakanties, ook altijd tot boven toe gevuld met vanalles en nog wat.

    BeantwoordenVerwijderen