woensdag 7 april 2010

Niks, noppes, nada

Het is vakantie!
En blijkbaar is dat voor zeer veel blogmama's een zeer vruchtbare en creatieve periode.
Hier, ten huize ruimtevisser en co, is dat niet het geval.
Ik ben de hele dag in de weer voor mijn jung!

Vandaag moest ik werken en gingen de kids naar de opvang.
Morgen komt voor elk van hen een vriendje spelen, dat wil zeggen 3+3=6 kinderen (waarvan er twee ook deze nacht al blijven slapen of toch in bed liggen).
Ik weet het, ik doe het mezelf aan. Ze hoeven niet elk hun vriendje, maar anders is er zoveel ruzie en moet ik de hele tijd scheidsrechteren.

Ik hoop dus dat het morgen mooi weer is, dat iedereen de hele tijd met zijn vriendje speelt, dat niemand mij nodig heeft en dat ik dus nog eens iets kan maken!

Wat denkt ge is dat realistisch?

4 opmerkingen:

  1. euhm...eerlijk, ik was namiddag op stap met een 7jarige heftige meid voor communiefoto's, en had een crea-avondje gepland, maar lig in de zetel met het laptopje, dus eerlijk... denk dat het morgen behoorlijk 'heftig' wordt bij jullie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen idee, meid.
    Ik ben inderdaad druk bezig met creatieve dingen, maar mijn huis ligt er vuiler dan ooit bij en de kids moeten zich maar alleen bezig houden.
    Niks te smaen puzzelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och het is vakantie, gewoon alles wat op z'n beloop laten kan dan geen kwaad hè.

    BeantwoordenVerwijderen